Veckans hype, V52

Godmorgon fredag!

Det är dags för årets sista veckans hype. Förra veckans hypeA-Passioni Retinol Cream från Drunk Elephant,  släpptes i onsdags och har synts ännu mer denna vecka än förra. Jag är väldigt sugen på att testa den. Denna veckas hype exploderade på Instagram i förrgår, när Mademoizelle Hope lade ut bilder på vad som verkar vara en ny Naked-palett från Urban Decay.



Den nya paletten heter Naked Reloaded, och är en omgjord variant av den första Naked-paletten som slutade säljas i början av hösten. Jag skrev om det redan i augusti. Naked Reloaded skiljer sig från övriga paletter på så sätt att pannorna har olika storlek. De ljusa basfärgerna har större pannor än de glittriga effektskuggorna, vilket åtminstone jag uppskattar något oerhört. Färgerna är inte enbart i bruna nyanser, utan det finns både bär- och silvernyanser i paletten. Jag tycker att den verkar oerhört användbar. Filmen nedan ger en bra bild av paletten:



Enligt en artikel i Allure har Urban Decay ännu inte bekräftat lanseringen av Naked Reloaded, men det är väl sannolikt att den släpps under våren. Jag har inte varit så här entusiastisk över en Naked-palett på länge, så jag hoppas att Naked Reloaded verkligen existerar.

Om denna palett är på riktigt, så ser den väldigt användbar ut. Kanske kommer någon att sakna svärta?


Ha en fin dag!

Kommentarer

Populära inlägg