Mina fynd från mellandagsrean I

Ikväll tänkte jag visa lite av den mellandagsshopping jag gjorde i december. Paketet från Space NK som jag beställde på julafton har inte dykt upp än, men förhoppningsvis kan jag snart visa det.

Några dagar efter jul gick jag till Åhléns City här i Malmö för att se rean i butik. Online var mycket slut redan när rean började. Jag gjorde i alla fall två fynd hos Åhléns:

Uppiggande handtvål.

Citron & Coriander Energising Hand Wash från Crabtree & Evelyn, en handtvål med uppiggande citrusdoft. Jag gillar ju lyxiga handtvålar, men vill helst inte betala fullt pris för dem. Den här var nedsatt med 50%.

Jag älskar Bronze Goddess.

Bronze Goddess Sunscreen SPF 30 från Estée Lauder, min absoluta favoritsolkräm på rea! Doften är helt underbar och krämen i sig har lite skimmer i sig. Dessutom ger den mycket fukt, så huden mår väldigt bra av den. De hade även After Sun-gelén i samma serie på rea, men den väntar jag med. Förhoppningsvis finns den kvar på slutrean. Nu var det bara 30%.

Det anda reaköpet gjorde jag från Skincity, men glömde att använda presentkortet från kalendern. Därifrån blev det i alla fall två masker, nedsatta med 30%:

Biological Mask från Carita, masken som jag upptäckte i Skincitys kalender. Den gör allt jag önskar att en mask ska göra: lugnar, stramar upp och plumpar huden.

Reafynd från Skincity.


Masque Visolastine + från Biologique Recherche. Jag har länge velat testa den här fuktmasken från Biologique Recherche, så jag tyckte att det var lika bra att passa på när jag hade chansen att köpa den med rabatt. Mycket av Biologique Recherches sortiment är slutsålt hos Skincity nu, så jag är glad att jag kom över denna.

Ha en fin kväll!




Kommentarer

Populära inlägg