Mina fynd från mellandagsrean II

Godmorgon onsdag!

Nu har paketet från Space NK kommit, så idag tänkte jag visa mina fynd därifrån. Den första reashoppingen gjorde jag alltså redan på julaftonens kväll, när Space NK började sin rea. Följande tre saker hamnade i varukorgen:

Emma Hardie, This Works och Space NK + prover från Votary, Sunday Riley och Sisley.


Shimmering Spice Candle, Space NK:s eget julljus som doftar jul. Jag har redan stoppat in det i sin kartong och lagt in det i ett skåp till nästa jul.

Sleep Plus Dream Body från This Works, en avslappnande bodylotion behövs i januari. Detta beskrivs som en "2-in-1 night cream" som föryngrar huden och ger bättre sömn. Eftersom jag ofta duschar på kvällen blir denna bodylotion med retinol och aminosyror en perfekt nattkräm för kroppen.

Superkit från Emma Hardie.

Glow On The Go från Emma Hardie, ett julkit med misten som jag har önskat mig och en primer med SPF 30. Detta är det köp jag är allra mest nöjd med - jag har spanat på misten länge och nu fick jag både den och en primer med SPF till ett mycket bra pris. Jag betalade £22.50 för hela kitet men bara misten kostar i vanliga fall £42. Jag är mycket glad över detta fynd!

Det var för övrigt 50% på allt jag köpte hos Space NK. Dessutom hade jag en värdecheck att lösa in, så det blev inget dyrt köp. Jag fick också välja tre prover, så jag tog ansiktsoljan från Votary som är i samma serie som krämen jag fick i Libertys kalender. Good Genes från Sunday Riley har jag testat tidigare, men nu har de ändrat på formulan, så det ska bli spännande att se hur den är nu. Till sist valde jag ett serum från Sisley, som jag har höga förväntningar på.

Ja, det var allt från mellandagsrean 2018 - tror jag. Nu inväntar jag slutrean och 70%.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Populära inlägg