Slut i mars I

Godmorgon torsdag!

Så här i slutet av månaden ser jag över mina tomma förpackningar - och visst blev det en hel del även denna månad. Här är därför det första empties-inlägget från mars med det jag gjorde slut på i kategorin hår, kropp och rengöring.

Blandade kategorier i morgonens inlägg.

Emma Hardie Plump & Glow Hydrating Facial Mist. Den här misten köpte jag på Space NK:s julrea och den var ett av mina bästa reafynd. Jag gillade misten väldigt mycket, men däremot var jag inte så nöjd med sprayfunktionen som blev sämre och sämre med tiden. Osäkert om det blir något nytt köp.

Emma Hardie-kitet jag fyndade på julrean. Primern använder jag flitigt.

Eve Lom Gel Balm Cleanser. Den här har jag fått som GWP och har haft den som förstarengöring nu ett tag. Jag gillar den bättre än Eve Loms vanliga cleansing balm, som annars är märkets storsäljare. Denna rengöring är lite mildare och har inte samma säregna lukt som originalrengöringen. Jag kan tänka mig att använda den igen.

Olaplex No 3. Jag har redan skrivit om mina tankar kring denna inpackning, som det har tagit mig ett par år att använda upp. Eftersom mitt hår inte är färgat eller blekt, gör Olaplex ingen skillnad. Jag kommer alltså inte att köpa den igen.

Klorane Shampooing sec au lait d'avoine. En sådan här förpackning finns väl med nästan varje månad?! Ja, jag har redan påbörjat nästa flaska.

Det sista mellandagsreaköpet, från Sephora. Proverna från Fenty är fortfarande orörda - apropå det jag skrev om prover igår.

Sol de Janeiro Samba Foot Fetish Cream. Ytterligare ett fynd från julrean, som jag verkligen har glatt mig åt att använda varje kväll - tack vare den ljuvliga doften. Krämen var dock sådär, lite i tunnaste laget för att vara en fotkräm. Jag köper den gärna igen om den är på rea, för doftens skull, men inte till fullpris.

New Nordic Pigment Clear. Den andra förpackningen av kosttillskottet som ska minska pigmentfläckar tog slut i början av månaden. Det tar tre månader innan man kan se utlovade resultat, så jag är inne på den tredje förpackningen nu. Nästa vecka ska jag göra min utvärdering, så återkom då!

Bioderma Sensibio Déo. Denna deodorant har jag haft länge, för den har legat i en resenecessär. Det är en bra och effektiv deodorant som passar känslig hud. Jag gillar doften, för Bioderma känns lite fransk i sin doftsättning, istället för den typiska "rentvättad med tvål"-doften som deodoranter annars ofta har.

Ikväll kommer ett inlägg med resten av mina mars-empties, titta gärna in då! Ha en fin dag!

Kommentarer

Populära inlägg