Veckan som gått och söndagsmasken

Hallå söndag!

Ännu en strålande dag här i Malmö, med sommartid och allt. Som vanligt på söndagar sammanfattar jag veckan som gått och funderar lite på vad jag ska lägga för söndagsmask.

Veckans bästa: Sommartid och ny rutin. Den är lika överraskande varje år, våren. För mig innebär det att jag vill ha andra färger på naglar och läppar, än jag har haft sedan november. När det gäller läpparna vill jag i vår ha dem ljusare än på länge, så jag ska plocka fram Glossiers Generation Crush i ljusrosa Like, som jag fick av misstag i höstas.

Två väldigt bra handkrämer. Jag kommer att sakna Chanel-ägget på mitt nattduksbord.

Veckans sämsta: Det har varit en stillsam vecka, men jag är lite ledsen över att min Chanel La Crème Main - texture riche är på väg att ta slut. Turligt nog blir den ersatt av en annan fransk favorit, Baume de Rose från By Terry.

Söndagsmaskerna 31 mars.

Söndagsmasken: Idag tänkte jag testa ExfoliKate från Kate Somerville och därefter blir det Roséliane Anti-Redness Mask från Uriage - jag lärde ju mig igår hos Kicks att jag ska använda lite mer produkter för känslig hud.

Hoppas ni har en solig söndag!

Kommentarer

Populära inlägg