Veckans hype, V10

Godmorgon fredag och internationella kvinnodagen!

Nu är jag hemma i Malmö igen och har packat upp väskan från Paris-resan. Förra veckans hype, Dermalogicas rengöring, har jag ännu inte testat - men tror inte att det dröjer så länge. Denna veckas hype är två nyheter från Linda Hallberg Cosmetics, Eternal Eyeliner och H2Glow Face Mist.

Gillar man eyeliner, så lockas man säkert av denna!

Eyeliner är inte något jag använder, för jag har ännu inte lärt mig hur man applicerar den. Om man gillar flytande eyeliner med filtspets, tror jag dock inte man blir besviken på Linda Hallbergs eyeliner. Jag älskar ju hennes crayons, eftersom både färger och hållfasthet är otroliga.

Hur många mister kan man ha?

Den andra nyheten, H2Glow Face Mist, gör mig väldigt nyfiken. Jag har många gånger skrivit om hur mycket jag gillar mister, så den här skulle jag gärna testa. Den utlovar fukt och glow och kan användas som primer, settingspray eller bara fuktgivare. Detsamma gäller för många mister, men trots det lockas jag av denna - kanske för att namnet och utseendet fokuserar på fukt. Flaskan påminner mig desssutom om Hyaluron-Shake, som jag ju är mycket förtjust i.

Ha en härlig fredag!

Kommentarer

Populära inlägg