Fredagens shoppingtips

Jag firar fredag med vänner i Berlin, så för mig blir det ingen nätshopping ikväll. Jag har dock kikat på de erbjudanden som jag tycker verkar vara de bästa denna helg.

Ingen nätshopping för mig denna fredag,

Cult Beauty har IT Cosmetics som månadens märke, vilket innebär fri frakt hela april på alla märkets produkter. Handlar man för mer än 35 pund får man dessutom en gåva - en necessär med en kräm och ett micellärt vatten.

Hudoteket har 25% på CC Cream från Biodroga MD den här helgen, jag skulle gärna testa Even & Perfect CC Cream SPF 20 Color Correction Anti-Redness. Den andra varianten har jag testat och skrev om den i ett empties-inlägg i januari.

Kicks har 20% på BUS den här helgen - inklusive den mycket lockande nyheten Self Tan Watermelon Infusion Bronzing Mousse Limited Edition från St Tropez. Jag tycker fortfarande att St Tropez gör bland de bästa busen, även om många märken har kommit ikapp dem idag. Det finns många andra erbjudanden också, en del bara för medlemmar. Det är t ex 20% på allt från Seche och ett nytt Seche Vite skulle jag behöva, eftersom det tjocknar rätt snabbt.

Det blir nog ett besök på Sephora i Berlin imorgon - jag misstänker dock att butiken på Champs-Élysées är svårslagen.

Sephora
fortsätter med sin rea. Vill man handla av det övriga sortimentet, får man som black member 20% på hela sortimentet och som white member 15% denna helg - tyvärr kan det inte kombineras med andra erbjudanden.

Skincity har denna helg solprodukter som weekend pick, vilket innebär att det är 25% på utvalda SPF- och BUS-produkter. Dessutom får man ett lyxprov på Body Blur från Vita Liberata om man handlar i helgen.

Space NK ger dubbelt med poäng under en begränsad tid. I vanliga fall får man ett poäng för varje pund man handlar för och när man når 100 poäng får man en rabattcheck på 5 pund. Deras bonussystem är rätt generöst, man får t ex 10 poäng för varje recension man skriver på sajten. Jag har alltså skrivit en hel del recensioner hos Space NK.

Åhléns har 50% på utvalda skönhetsfavoriter, och se! Seche Vite är en av dem, så då är det bättre att handla här än hos Kicks. Gillar man mascara från Lancôme eller DayWear från Estée Lauder kan det också vara värt att kolla in Åhléns i helgen.

Ha en fin fredagkväll!


Kommentarer

Populära inlägg