Jade-roller och Biotherm-serum - första intrycket och gratisprov

Hej påskafton!

De senaste dagarna har jag använt min nya jade-roller flitigt, tillsammans med Biotherms nya serum Life Plankton Elixir Serum. Det är ett serum för alla hudtyper och åldrar som appliceras morgon och kväll före ansiktskräm. Jade-rollern är verkligen veckans fynd, jag tyckte mitt ansikte såg slätare ut redan efter första behandlingen.

Jade-roller från Kicks och Life Plankton Elixir Serum från Biotherm

Eftersom jag redan vid första användningen av jade-rollern blev så förtjust i den, har jag använt den både morgon och kväll och då passat på att använda Life Plankton Elixir Serum under. Jag har applicerat ganska mycket serum på rengjord hud och sedan har jag rollat den kylskåpskalla jade-rollern i ungefär 5 minuter.

7 ml gratisprov räcker drygt en vecka.

Serumet går snabbt in i huden, efter 5 minuter är ansiktet helt torrt - inte ens fuktigt - med sammetslen yta. Det känns som ett bra serum för en yngre hudtyp som behöver fukt och kanske lite lyster och jämn yta. En äldre eller torrare hudtyp kanske vill ha en lite mer vårdande effekt än vad jag upplever finns i Life Plankton Elixir Serum. Om du vill testa Biotherms serum, kan du beställa ett gratisprov på 7 ml här.

Ha en fin påskafton!

Kommentarer

Populära inlägg