Majs favoriter

Hej lördag och juni månad!

Förra månadens favoriter var lika svåra som roliga att utse och det har varit likadant med majfavoriterna. Det är dock några produkter som står ut, så här är maj månads favoriter:

Maj månads favoriter!

Kicks jade-roller. Självklart är denna kvar på listan, för jag är fortfarande så förtjust i den. Alla borde testa en kylskåpskall roller i ansiktet ett par gånger om dagen!

Ett mycket bra köp.

Tan-Luxe The Butter. Det här är min absoluta favorit-BUS och jag har använt den många gånger i maj. Vädret har varierat en hel del, men smörjer jag in sig med denna var tredje-fjärde dag har jag alltid lite färg.

Jag har förstått att jag inte är den enda som gillar Brightening CC Powder.

By Terry Brightening CC Powder i Sunny Flash. Jag har länge letat efter en bronzer, men det blev kanske inte riktigt det. Detta puder ger dock en så fin och gyllene lyster, dessutom med lite filtereffekt.

Visste inte att en rengöring kunde vara så återfuktande.

Kate Somerville Goat Milk Moisturizing Cleanser. Den här rengöringen är fantastisk, jag längtar efter att använda den och blir glad bara jag känner doften av den. Den blev veckans fynd i början av månade och jag vill nog utse den till månadens fynd!

Så bra skuggor.

Charlotte Tilbury Dreamgasm. Jag har använt denna palett nästan varje dag i maj. Anledningen är att den är en så bra vardagspalett - färgerna passar alltid och skuggorna är så pigmenterade och glider på lätt. Det tar bara ett par minuter att använda de fyra skuggorna i paletten.

Bubblare är denna månad:

Jag vet att det redan är slut på många ställen - vilket jag har full förståelse för.

Essie Summer Soul-Stice. Jag vill bara ha ljusgula naglar nu, så det här lacket blir nog en junifavorit.

Nu är denna mask uppackad och placerad i kylskåpet.

Annemarie Börlind Hydro Gel Mask. Det har börjat bli rutin på kvällarna att ta fram den här ur kylskåpet och lägga på ett tunt lager som jag sedan rollar in. Blir det en varm sommar, kommer jag att fortsätta med det.

Bubblare.

By Terry Baume de Rose Tinted Le Stick. Jag använder det flera gånger om dagen och är så nöjd med både färg, känsla och förpackning.

I början av juli kommer nästa favoritinlägg, förhoppningsvis präglat av sommar och ledighet.

Ha en fin lördag!






Kommentarer

Populära inlägg