Adventskalendrar 2019

Hej onsdag!

Idag, 7 augusti, kommer alltså det första inlägget om årets adventskalendrar. Jag börjar nästan längta till december när jag ser vilka fina kalendrar som kommer i år. Förra året var jag väldigt nöjd med mina kalendrar, framförallt Libertys. Är det någon speciell kalender man är ute efter, är det en god idé att hålla reda på när den släpps - de mest populära kalendrarna säljer oftast slut direkt.

Libertys kalender var favoriten förra året - vilken blir det i år?

Här är tre av alla skönhetskalendrar som jag gärna skulle ha i år:

Diptyque. Den här kalendern drömmer jag om varje år, men hittills har det inte blivit någon. Kalendern innehåller i år 25 luckor, med 14 doftljus, 6 EdT och 5 kroppsprodukter. Den släpps i november.

Ljusen i Diptyques kalender är i storlekarna 70g och 35g.

Jo Malone. Som vanligt är Jo Malones kalender superlyxig. I år innehåller den 24 luckor med olika produkter från märket (cologner, doftljus, kroppskräm etc), de flesta i miniformat. Den släpps på nätet 1 oktober, i butik 1 november.

Miniförpackningen av Jo Malones cologne innehåller 9ml.

Molton Brown. Även detta är en lyxig kalender med 24 luckor fyllda av olika produkter från märket. Det blir säkert en hel del duschkräm och handtvål. Molton Browns kalender släpps redan 18 september.

I år önskar jag också att NK lanserar sin egen kalender - visst skulle de kunna göra en lika fin kalender som Liberty?

Ha en fin kväll!



Kommentarer

  1. Har du sett detta: https://www.cosmopolitan.com/uk/beauty-hair/beauty-trends/a38073/best-beauty-advent-calendars-2015/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, tack snälla för tips! Net-à-porters kalender ser fantastisk ut.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg