Fredagsshopping, adventskalender och ännu en skönhetsgåva

Det rasar in erbjudanden för tillfället, så nu gäller det att hålla huvudet kallt. Jag var igår väldigt nära att förbeställa en adventskalender som bl a innehåller Chantecailles lyxmascara, två olika EGF-serum och Bum Bum Cream, men hejdade mig. Är någon annan lockad, så går det att beställa Fortnum & Mason's kalender här.

Drömmer om Chantecailles lyxmascara.

Här är annars helgens mest spännande erbjudanden:

Eleven firar sin nya sajt med 20% på (nästan) hela sortimentet om man handlar för minst 600 kr. Rabatten gäller till och med imorgon.

Feelunique har också släppt en skönhetsgåva. Handlar man för minst 120€ och anger koden BEAM får man en gåva värd 130€. Produkter från bl a  Givenchy, Stila, Kiehl's, Smashbox, Sanctuary SPA, bareMinerals och Elizabeth Arden finns i gåvan.

Hudoteket har som alltid flera erbjudanden, men denna helg är det 25% på Medik8. Jag är så lockad av retinolkrämen r-Retinoate Intense Youth Activating jag läste om i Daisy Beauty - 25% av 3000 är ju en del.


Jag upptäckte så många bra produkter i adventskalendrarna, bl a Cool Girl.

Niche-Beauty.com har så mycket intressant. De har just nu en fantastisk rea med mycket By Terry och Margaret Dabbs. Med koden BACKTOWORK får man 15% på en beställning och det finns så många spännande märken här. Jag har länge velat testa Kosås, Joanna Vargas och Westman Atelier - alla finns här, liksom många andra nisch-märken. Ikväll skulle jag dock vilja köpa Cool Girl från Hair by Sam McKnight.

Skulle gärna slå till på lite By Terry-produkter i helgen.

Sephora har 25% på Biotherm, By Terry, Clinique och Lancôme hela helgen. Jag behöver faktiskt ett nytt Baume de Rose.

Skincity har 30% på Clarins denna helg. Gillar man Beauty Flash Balm t ex, kan man göra ett kap.

Åhléns har 50% på utvalda skönhetsfavoriter, t ex Beautyblenders i olika färger, Clarins Body-Smoothing Moisture Milk och Estée Lauder Sumptuous Extreme Mascara Black. Dessutom har de förlansering av Ida Wargs nya hårvårdslinje.

Ha en fin fredagkväll!



Kommentarer

Populära inlägg