Veckans önskelista

Eftersom det är tisdag, är det dags för en ny önskelista. Ikväll är det produkter jag läst om i senaste numret av Daisy Beauty, som jag fick i brevlådan igår.

Senaste numret av Daisy Beauty.

Medik8 r-Retinoate Intense Youth Activating. Denna retinolkräm blev bäst i test och testpersonen har sett fantastiska resultat av den. En förbättrade hudstruktur och minskade linjer skulle jag inte tacka nej till. Tyvärr kostar krämen nästan 3000 kr, så min önskan kommer inte att uppfyllas.


Tarte Shapetape Concealer. Min YSL Touche Éclat High Cover har just tagit slut, så jag letar efter en ny concealer. Den här ska täcka bra utan att lägga sig i fina linjer - och det är ju vad jag är ute efter! Jag tar dessutom inte testat något från Tarte än, så även om jag gillar YSL kan det vara kul att prova ett nytt märke.


Noir Stockholm Secret Veil. Jag blev alldeles varm när jag läste om detta torrschampo. Det är en blöt mist som sprayas i håret och när den har torkat är håret rent igen. Jag kan tänka mig att misten gör att det känns lite fräschare än vad ett vanligt torrschampo i puderform kan göra. Eftersom jag använder en hel del torrschampo, ska jag leta upp detta. Jag frågade faktiskt efter det i Lykos butik idag för att kunna testa det, men dessvärre säljs Secret Veil bara på nätet.

Jag hittade alltså en hel del intressanta produkttips i Daisy Beauty, så jag ser redan fram emot nästa nummer.

Ha en fin kväll!






Kommentarer

Populära inlägg