Fredagsshopping

Även denna fredag finns det några intressanta shoppingerbjudanden. Här är mina bästa tips inför helgen:

Charlotte Tilbury har fått in ett nytt lager av Stars-In-Your-Eyes-paletten som jag skrev om förra veckan. Om man inte har handlat hos Charlotte Tilbury tidigare kan man registrera sig för nyhetsbrevet och få 10% rabatt på en beställning.

Denna fina limited edition-palett finns i lager igen.

Cult Beauty firar av sommaren med flera erbjudanden, bl a 20% på utvalda ögonpaletter från Anastastia Beverly Hills och på hela sortimentet från By Terry. 

Hudoteket har 5 för 4 på nästan hela sortimentet till och med imorgon. Här kan man kanske gå ihop flera stycken om en beställning - för fem produkter åt gången är det väl sällan man köper åt sig själv?

Kicks har helgerbjudande för medlemmar, 50 % på Viva La Juicy Bowdacious från Juicy Couture. Det låter inte som en doft för mig, men däremot är jag intresserad av två andra medlemserbjudanden, 30% på Mon Sun och 30% på Essie.

Två av mina Essie-favoriter.

Skincity har 20% på all ansiktsvård när man handlar för minst 500 kr. Det är kanske veckans bästa deal om man vill börja hösten med en ny rutin. Jag funderar ju på retinol, t ex.

Åhléns har 25% på ansiktskrämer, förutom dem från Dior, Chanel och Sensai. Jag trodde visserligen inte att Chanel såldes hos Åhléns längre, men kanske är det något varuhus som har en disk. Det är också rabatt på den nya mascaran från L'Oréal som jag skrev om förra veckan.

God shopping och trevlig kväll!

Kommentarer

Populära inlägg