Veckans hype, V36

Godmorgon fredag!

Förra veckan var det Skincitys lansering av Hourglass som var veckans hype. Även denna vecka är det makeup som står i fokus, nämligen Urban Decays nya palett i Naked-serien, Naked Honey.


Naked Honey förlanseras i USA på söndag, och nästa fredag den 13 september verkar det som att vi får den här hemma på Kicks. Paletten innehåller tolv nya ögonskuggor i neutrala och gyllene toner. En del kanske saknar en svart eller mörkgrå färg i paletten, men för mig är dessa färger perfekta - jag tror att jag skulle få användning för varenda en. Tyvärr har man gått ifrån det smarta konceptet som finns i Naked Reloaded, där de ljusa basskuggorna är större än de glittriga effektfärgerna. I Naked Honey är alla pannor lika stora igen.


Jag tror att Naked Honey kan bli en storsäljare, för visst är det fint med guld på ögonlocken - framförallt till hösten? Trots att den inte finns ute än, har jag sett så många som skriver om paletten. I videon ovan får man både en tutorial och en närmre bild av Naked Honey. Det får bli guldsminkning ikväll!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Populära inlägg