Veckans hype, V39

Godmorgon fredag!

Förra veckans hype, lanseringen av Westman Atelier hos COW, är nästan ännu större denna vecka.  Jag har som sagt precis börjat testa det hajpade foundationsticket Vital Skin Foundation Stick och är än så länge mycket imponerad.

Imponerande foundation. Jag gillar när produkter lever upp till sin hype!

Denna veckas hype har jag nämnt tidigare, nämligen Super Hydrate Overnight Mask från Paula's Choice (och Skincity). Nu har det gått drygt en vecka sedan masken lanserades hos Skincity och Paula's Choice, för det verkar inte som att masken finns hos några andra återförsäljare, och jag har sett en hel del unboxing av den. Hittills har jag läst både hyllningar och en del rätt ljumma recensioner av den.


Jag vill gärna testa den, men tänker att den säkert kommer att ingå i Skincitys adventskalender. Därför blir det inget omedelbart inköp för min del, men det vore kul att höra lite fler recensioner av den.

Funkar det?!

Idag ser jag fram emot att göra mina ögonbryn hos Victoria igen. De senaste dagarna tycker jag mig äntligen ha sett att brynserumet från Medik8 börjar ge resultat, så det ska bli kul att höra om hon märker någon skillnad.

Ha en fin fredag!

Kommentarer

Populära inlägg