Juryarbete inför Daisy Beauty Awards - kategorier och nominerade

Godmorgon torsdag!

Även i år ska jag få vara del av det roliga juryarbetet inför Daisy Beauty Awards, svenska beaytybloggares skönhetspris. Priset delas ut i 12 kategorier till produkter som har lanserats under 2019. Förra året var jag med och bedömde Årets hårvård och i år har jag tilldelats kategorin Årets kroppsvård.

Övriga kategorier är i år Årets ansiktsmask, Årets damdoft, Årets herrdoft, Årets rengöring, Årets bas, Årets hand och nagel, Årets läpp, Årets fransar och bryn, Årets ögonskugga, Årets avancerade hudvård och Årets hårprodukt. Här kan du se förra årets kategorier och vilka som vann dem.

Nu börjar juryarbetet!


I min kategori Årets kroppsvård är följande produkter nominerade: Akademikliniken Pure Body Peel, CeraVe Moisturising Lotion, Estelle & Thild Vanilla Tangerine Nourishing Body Butter, Nuxe Rêve De Miel Melting Honey Body Oil Balm och SKIN TREAT Multi-Action AHA & PHA Rinse-Off Peeling. 

Vinnarna av Daisy Beauty Awards presenteras på galan i Stockholm 13 februari nästa år. Innan dess måste jag alltså ha testat mig fram till min kroppsvårdsfavorit - det ska bli ett roligt arbete.

Kommentarer

Populära inlägg