Slut i november I

Godmorgon onsdag!

November går mot sitt slut, så jag har tittat över mina tomma förpackningar. Det är inte så många småförpackningar nu längre, men jag tror att det ändrar sig nästa månad med alla kalenderprodukter. Som jag ser fram mot december!

Här är i alla fall de kropps-och hårprodukter som tog slut i november:

Stora förpackning som tog slut i november.

Sol de Janeiro Brazilian Bum Bum Cream. Ännu en burk av denna underbara kroppskräm är slut. Jag kommer att köpa den igen, för jag gillar doften, återfuktningen och det fina skimret den ger. När burken går mot sitt slut, märker jag alltid hur lite som faktiskt behövs för att hålla huden mjuk, till och med i november.

Brazilian Bum Bum Cream doftar sommar, men passar nästan ännu bättre på vintern eftersom den är så fet.

Uriage Gel Surgras Dermatologique. Denna enorma flaska med duschkräm har stått på golvet i min dusch sedan tidigt i våras. Det är inte ofta jag köper ekonomiförpackningar av något, men denna franska väldoftande duschgel var ett enkelt köp på Citypharma i våras. Jag kommer att köpa den igen nästa gång jag åker till Paris!

Hairstory New Wash. Ännu en refillpåse av min hårfavorit New Wash tog slut. Egentligen skulle jag ha fått en ny leverans nu i dagarna, men eftersom jag har så mycket kvar i pumpflaskan i duschen har jag ändrat mitt abonnemang till 16-veckorsprenumeration. Det blir alltså drygt tre påsar om året i fortsättningen.

Refillpåsen med New Wash (som ersätter både schampo och balsam) innehåller 590 ml och räcker för mig i 14-16 veckor.

Jo Malone Peony & Blush Suede Body & Hand Wash. Ytterligare en trotjänare tog slut och är redan ersatt med en ny. Denna tvål är dryg, doftar gott och pryder verkligen sin plats på handfatet. Bra julklappstips!

Den här månaden var det bara produkter jag använder om och om igen som tog slut. Ingen av produkterna var nykomlingar i mitt badrum och de kommer alla att köpas och användas igen.

Ha en fin dag!



Kommentarer

Populära inlägg