Fel paket från Glossier

Godmorgon torsdag!

När jag sammanfattade veckan i söndags, blev Glossier veckans sämsta eftersom leveransen av deras paket tagit så lång tid. Så lång tid blev det inte, för i måndags fick jag sms om att det fanns att hämta. Tyvärr visade det sig att jag inte hade fått helt rätt varor. Istället för Generation G i Crush fick jag ett Generation G i Like och istället för Milky Jelly Cleanser fick jag ett Super Glow Serum.

Super Glow och Generation G i Like.


Jag skickade ett mail till Glossiers kundtjänst om vad som hade hänt och skrev att jag gärna skickade tillbaka varorna för att få de rätta istället. Snabbt fick jag svar att de beklagade det inträffade, att de direkt skulle skicka de rätta produkterna, att jag naturligtvis skulle behålla de felaktiga produkterna och att jag snart skulle få ett bekräftelsemail på att mitt paket hade skickats.

Jag är så imponerad av denna kundtjänst och tycker ju nu att felet blev något positivt för mig. Generation G i Like är jättefint och serumet är en perfekt ersättning för mitt vitamin C-serum från Drunk Elephant som nu är slut. Igår fick jag dessutom det utlovade mailet om att de rätta produkterna hade skickats, så Glossier får behålla mig som kund en lång tid framöver. Bra gjort, Glossier!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Populära inlägg