Snart har helgen vecka 48 tagit slut*

Hej söndag!

Äntligen är det första advent och det är allmänt accepterat med tända ljus och julbelysning överallt. Så när jag idag sammanfattar veckan, är det adventstiden som står i fokus.

Morgonens presenter från Filorga, Biodroga MD och Trish McEvoy.

Veckans bästa: kalenderöppnandet, så klart! Dagens luckor innehöll Instant Eye Lift från Trish McEvoy (Liberty), Solution micellaire anti-âge från Filorga (Lookfantastic) och Skin Booster Lacto-Glucan Lifting Mask från Biodroga MD (Skincity). Jag testade Instant Eye Lift direkt och den kommer jag att använda dagligen under ögonen. Det är precis en sådan produkt jag gillar, lite lyster för att se piggare ut. Videon nedan visar hur man kan använda den. Jag kommer dessutom att ha lite på amorbågen och i inre ögonvrån.




Veckans sämsta: har inte hört ett ljud från Glossier sedan jag lade min Black Friday-beställning på bl a Generation G för drygt en vecka sedan. Eftersom de har mycket att göra så här års, avvaktar jag en vecka till.

Söndagsmasken blir förstås dagens kalenderpresent, masken från Biodroga MD. Denna typ av mask, lifting mask, är väl egentligen bäst att använda innan man ska lägga makeup, men jag vill gärna testa den redan idag. Eftersom det är en leave on-mask kommer jag att ha den hela kvällen, men till natten blir det olja och nattkräm eller nattmask, beroende på hur huden känns.


Ha en fin söndagkväll och *lyssna på denna klassiker!


Kommentarer

Populära inlägg