Första decemberveckan till ända och söndagsmasken

Sent godmorgon, denna söndag!

Inte lika grått idag, härligt! Den första decemberveckan har varit en ganska lugn sådan, bara ett väldigt trevligt julbord i fredags som tyder på att vi nu är en bit inne i december.

Det felaktiga paketet från Glossier. Serumet är riktigt bra!


Veckans bästa: ja, det måste ju bli Glossiers kundtjänst som jag skrev om tidigare i veckan. Jag har visserligen inte fått det nya paketet än, men jag litar på att det blev rätt den här gången. Jag är för övrigt väldigt förtjust i Super Glow Serum som var en av produkterna som felaktigt skickades till mig, men som jag alltså fick behålla.

En annan bra sak var upptäckten av Instabox, som kommer att minska mitt köande på utlämningsställen runt om i Malmö. Jag hoppas verkligen att verksamheten växer snabbt!

Så smidigt sätt att hämta paket.

Veckans sämsta: jag har väldigt svårt att hitta något dåligt den här veckan. Kanske att jag inte har lyckats få tid för lash lift mellan jul och nyår?

Idag tar jag söndagsmasken från Libertys adventskalender, arkmasken Wrinkle Release Facial Sheet Mask från Skin Laundry som kom i onsdags. Det har varit ont om masker hittills, men hoppas på några fler under veckan som kommer. Innan masken ska jag äntligen testa Pure Triple Peel från Akademikliniken, som också kom i onsdags, i Skincitys kalender.

Söndagspeeling och söndagsmask.


Ikväll kommer ett litet inlägg med dagens kalenderluckor, kika gärna in då! Ha en fin dag!


Kommentarer

Populära inlägg