Lite taxfree-shopping

Godmorgon tisdag!

Taxfree-påsen på balkongen - fick ett prov på Chanel Chance också

Det blev lite taxfree-shopping på Kastrup i fredags. Förra veckans önskelista handlade ju om detta och det blev lite från listan. Jag köpte den sista flaskan av Jo Malones Body & Hand Wash i Peony & Blush Suede. Jag har inte haft den på några månader, så det ska blir härligt att återuppta bekantskapen med den.

Favorittvålen!

Sedan blev det också en tub av Chanels CC Cream Correction Complète Super Active SPF50. Än så länge verkar den toppen, den både täcker alldeles lagon, är hudvårdande och innehåller SPF. Jag är mycket nöjd med detta köp!

Mycket nöjd med denna CC Cream, som gör det mesta.

Kanske blir det lite taxfree-shopping även på hemresan, men jag har ju redan köpt det jag allra helst ville ha.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Populära inlägg