Veckans hype, V12

Godmorgon fredag!

Förra veckans hype, Kicks Beautys nya lanseringar, är fortfarande stor. När jag senast var inne på Kicks Hansa för några dagar sedan, hade produkterna ännu inte landat i butik, så det kan nog bli en ny hype när de inte bara finns online.

Jag hade svårt att utse denna veckas hype - i början av veckan handlade det mycket om Beautyblenders lansering av vispad foundation i många nyanser. I onsdags dränktes dock mina flöden av mango. Denna veckas hype måste alltså vara Glossiers mycket lyckade lansering av Mango Balm Dotcom.




Glossier är bra på marknadsföring och visst ser deras nya version av The Balm Dotcom lockande ut? Det är en universalkräm som kan användas på läppar, trasiga nagelband, skavsår etc och The Balm Dotcom finns redan i många olika smaker som verkar vara populära.



Jag kommer tyvärr inte kunna testa krämen, eftersom den innehåller lanolin som jag inte tål. Reklamen förförs jag dock av!

Ha en fin fredag!

Kommentarer

Populära inlägg