Veckans önskelista

Då var det dags för veckans önskelista igen. Ifall man vill köpa mig en liten present idag av någon anledning, kommer några tips här:

Scrunchie i siden. Helt plötsligt tycker jag att scrunchie är en jättesnygg håraccessoar och jag skulle gärna ha en lyxig sådan i siden. Amelie Soie har t ex jättefina i beige, grå eller rosa.

Den ser ut som en helt vanlig nagelklippare, men tydligen ska den vara världsbäst.

Nagelklippare från MUJI.  När jag läste Sali Hughes lista över budgetfynd och om hur hon uppmuntrar alla sina vänner att köpa denna nagelklippare, insåg att jag också vill ha en. Jag har visserligen ärvt en gammal souvenirnagelklippare från en grekisk ö efter pappa, men den är ju inte jättebra.

Jag önskar mig nog nästan allt från Eneomey för tillfället.

Eneomey Rejuv Elixium Serum. Detta serum, i samma serie som min nya favoritfuktkräm Rejuv Silk, skulle jag gärna testa. Jag ser att Eneomey just har lanserats hos Kicks och de är på erbjudande hos Hudoteket denna vecka, så märket verkar lanseras hårt i Sverige nu. Kul, för det är bra grejer!

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg