Veckans önskelista

Denna veckas önskelista innehåller nyheter jag har sett de senaste dagarna och är nyfiken på. För symmetrins skull önskar jag att Urban Decays penna innehöll ros - men att två av tre produkter innehåller ros får räcka. Jag hade ju en rosprodukt på förra veckans lista också.


Glittereyelinern 24/7 Glide-On Eye Pencil från Urban Decay i Wildside, den gyllene varianten. Jag tycker att den gröna är väldigt fin också, men jag skulle kanske inte använda den så ofta.


Summer Fridays nya R+R Mask med ros. Det är en 2-i-1-mask, som exfolierar med korn av rosenblad och därefter vårdar ansiktet med olika oljor. Masken verkar spännande, men är eventuellt för exfolierande för min hud. Jag gillar ju verkligen deras Jet Lag Mask, så jag hoppas att denna är lika bra - det vore kul att testa den.


Byredo Rose Of No Man's Land Crème pour le corps. Byredo har under våren lanserat en tjock kroppskräm med den fina rosdoften Rose Of No Man's Land. Den skulle jag väldigt gärna ge mig själv i present just nu.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg