Veckans önskelista

Då var det dags för ännu en önskelista. Ikväll står följande nyheter på listan:

By Terry Baume de Rose All-Over Oil.  Jag önskar mig verkligen denna multiolja som sprayas över kropp, ansikte och hår. Jag har gillat multioljor sedan jag testade Nuxe Huile Prodigieuse Or för många år sedan och den är fortfarande en favorit. När By Terry lanserar en olja i Baume de Rose-serien blir jag dock mer än nyfiken.


Essie 648 Summer Soul Stice. Fortfarande letar jag efter årets sommarlack - och kanske blir det detta? Gul är som bekant sommarens färg, men Essies nya lack är i en mildare gul nyans än t ex kycklinggula Levels från Annica Englunds kollektion för Depend, som jag också kikar på. Summer Soul Stice ingår i Essies midsommarkollektion och verkar vara det populäraste lacket i den. Vill man ha ett, får man nog vara snabb.


Charlotte Tilbury Collagen Lip Bath i Rosy Glow. Idag kom den senaste nyheten från Charlotte Tilbury, hennes populära Collagen Lip Bath släpps nu i två färgade varianter. Tidigare har det bara funnits som ofärgat gloss, men nu kan man alltså få ett vårdande och plumpande kollagenbad med lite färg. Jag tror att färgen Rosy Glow skulle passa bra till sommaren.


Det återstår att se om mina önskningar går i uppfyllelse. Något borde man väl få i sommarpresent?

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg