Veckan som gått + söndagsmaskerna

Hej söndag!

Det har varit ännu en härlig sommarvecka, men idag är det alltså söndag - dags för sammanfattning och mask. Det är tur att jag har de här söndagsinläggen, för jag har verkligen inte använt mycket mask den här sommaren. Nu blir det åtminstone en gång i veckan.

Veckans bästa: Jag är så imponerad av kombinationen Bioeffect EGF Serum och min nya Eau de Teint från Chanel. Att så lite kan göra så stor skillnad! Min hud känns bra hela tiden, vilket kanske är en av anledningarna till att det inte har blivit så mycket mask den senaste tiden.

Veckans bästa!

Veckans sämsta: Om jag verkligen ska hitta något, så är det att det är lätt att få SPF-fläckar på vita kläder. Jag gillar ju dessutom guldoljor och Charlotte Tilbury Supermodel Body på armar och ben, så det blir ibland lite avtryck.

Söndagsmaskerna 21 juli.

Söndagsmaskerna blir svenska idag. Först blir det mild rengöring och exfoliering med Sjö Skin Happy Honey Mask och sedan ska jag äntligen testa den nya arkmasken Brighten Me Up Sheet Mask från Acasia Skincare. Jag återkommer nog med rapport om den!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Populära inlägg