Veckans önskelista

Hej tisdag!

Ny tisdag innebär nya drömmar... Kvällens önskelista har jag skrivit ihop utifrån Skincitys sommarspecial 3 för 2 på utvalda produkter - och det finns en del grejer där jag har skrivit om tidigare. Därför hamnade följande tre produkter i min önskekorg:

I höstas använde jag Pure Glow Oil under 3t Complex dagtid.

Akademikliniken Pure Glow Oil. Detta lystergivande oljeserum med C-vitamin har jag haft tidigare och jag gillade det verkligen. Det fungerar bra både natt och dag, framför allt på en mogen hud som tappat lite lyster, fukt och spänst.

I våras köpte jag detta Baume de Rose-kit på rea. Både handkrämen och läppbalsamet är slut nu.

By Terry Baume de Rose Hand Cream. Det finns flera olika produkter ur Baume de Rose-serien i sommarspecialen, men det är handkrämen som hamnar i min varukorg. Det är en riktigt lyxig handkräm som det räcker att applicera en gång per dygn för att hålla händerna mjuka och återfuktade. Dessutom är rosdoften underbar.


Dermalogica Biolumin-C Serum. Detta C-vitaminserum rekommenderades mig när jag var på ansiktsbehandling i höstas, men det har ännu inte blivit något köp. Mitt Super Glow från Glossier har ju tagit slut, så det vore kul med en ersättare. Jag saknar faktiskt lite C-vitamin om dagarna för att jämna ut hudtonen.

Denna önskelista kommer dock förbli en önskelista, för trots rabatterna blev den ganska dyr. Det hindrar inte att jag redan börjar samla önskningar till nästa vecka!

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Populära inlägg