Veckans önskelista - väldigt brittisk

Denna tisdag har jag fått korta ner önskelistan, för nu kommer det så mycket spännande som jag är nyfiken på, så listan blev för lång. Av det som blev kvar kommer faktiskt allt från Storbritannien - vad ska jag ta mig till efter Brexit? Så här ser veckans önskelista ut:

The Cult Beauty Starter Kit. Cult Beauty har satt ihop ett kit med sex av butikens storsäljare, som jag faktiskt bara har testat en av - Pixi Retinol Tonic. Kitet innehåller följande produkter: The Ordinary Squalane Cleanser, Pixi Retinol Tonic, Glow Recipe Watermelon Glow Sleeping Mask, NARS The Multiple, Charlotte Tilbury Matte Revolution och Huda Beauty Topaz Obsessions Palette.

Jag gillar Retinol Tonic, men har inte använt den på ett tag. 

Lisa Eldridge True Velvet Lipstick. Snart kommer det sex nya läppstift från Lisa Eldridge, den här gången i neutrala, bruna och bäriga toner. Även om jag älskar de två färgstarka stift jag har, skulle jag gärna komplettera min samling med en bärig nyans.

Drömmer om ytterligare ett läppstift från Lisa Eldridge.

Space NK Shimmering Spice Candle. Årets julljus har just lanserats hos Space NK och jag skulle gärna ha 2019 års upplaga. Den minnesgode läsaren vet dock att jag köpte 2018 års ljus på mellandagsrean för att ha denna jul, så jag får väl vänta tills januari för att köpa årets ljus.

Den som spar, han har... Ljuset är fortfarande oöppnat, men resten har tagit slut.

Sedan är jag mycket spänd på den lansering Caroline Hirons kommer med imorgon förmiddag. Enligt förhandsgissningarna är det någon slags skönhetsprodukt (eller kit/box/kalender/hudvårdsserie etc) som ska släppas. Caroline Hirons har sagt att hon väntar sig ett stort tryck på hemsidan, så jag hoppas på något spännande - kanske ett Caroline Hirons Starter Kit? I morgon vet vi.

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Populära inlägg