Lyxigaste söndagsmasken jag gjort och besök hos Chanel

Hej söndag!

Favoritkombination!

Idag är det dags för söndagsmask och SOM jag ser fram emot denna kombination jag ska göra idag! Jag har kvar en användning av Malin + Goetz Brightening Enzyme Mask och en av lyxmasken Sisley Black Rose Cream Mask, så nu tänker jag använda upp bägge favoriterna, på en och samma gång. Förr hade jag nog sparat dem till ett speciellt tillfälle, men varför det? Så många gånger har jag sparat den sista användningen av någon favoritprodukt och så har den blivit för gammal när jag väl nänts använda den.

Lätt att leka Gulliver i Liliput med den här gulliga påsen.

I helgen gick jag så klart till Chanel inne på Hansa i Malmö för att titta på Les Beiges Healthy Glow Lip Balm. Jag fick prova det och det var precis så fint som jag hade hoppats. Det känns som ett lätt lypsyl, med en bärig ton som drar åt det matta hållet. Jag anar också en bärig doft, men inget överväldigande. Det blev ett köp, som packades in väldigt omsorgsfullt i en sådan där gullig miniatyrkasse med sidenband och allt. Jag fick också ett generöst prov på Chanels nya mascara.

Prov på nya Extreme Volume Mascara 3D-Printed Brush och Les Beiges Healthy Glow Lip Balm i Deep.




Närmare titt på färgen Deep, som är väldigt skir på.
Ha en fin söndag!

Kommentarer

Populära inlägg