Paket från Yesstyle

Hej lördag!

I veckan fick jag hem ett paket från Yesstyle, med en beställning jag gjorde för några veckor sedan. I paketet fanns Megrhythm Steam Warm Eye Mask i Lavender från Kao, Skin Care Emulsion från Kiku-Masamune och Real Squeeze Aloe Vera Peeling Foot Mask från Nature Republic.


Beställningen från Yesstyle, ögonmask, peelingsockor och kroppsemulsion.

Ögonmasken är jag mest nyfiken på, men också lite rädd för.  Den beskrivs som en varm sovmask, som både är vårdande och sövande - perfekt under långa flygningar eller när man har svårt att sova. I förpackningen finns 14 engångsmasker, så jag behöver inte vänta till nästa flygresa. Jag hade ingen aning om att en sådan här produkt existerade, men hörde talas om den i en skönhetsgrupp jag är med i. Alla som hade testat var väldigt entusiastiska, så jag tyckte det var värt att prova. Värmen i masken skrämmer mig dock lite.

Peelingsockorna är jag också nyfiken på, för jag har faktiskt aldrig testat denna typ av produkt. Nu måste väl vara den perfekta årstiden att fjälla om fötterna, när man inte längre går i öppna skor? Trots att jag redan har mjuka fötter, hoppas jag på effekt.

Kroppsemulsionen (hade den på min önskelista i början av september) är för kroppen vad Hada Labo Premium lotion är för ansiktet, en tunn essence med hyaluronsyra som är lätt och fuktgörande. Jag hade tänkt att använda den under bodylotion, men hittills har jag haft den på egen hand. Trots att den är så lättflytande och inte alls krämig, så blir huden ordentligt återfuktad. Jag är mycket nöjd med detta köp!

Någon som har testat något av ovanstående? Ha en fin lördag!

Kommentarer

Populära inlägg