Lisa Eldridge makeup

Godmorgon onsdag!

Den brittiska makeupartisten Lisa Eldridge släppte i måndags sina allra första makeupprodukter, tre läppstift. De finns ännu så länge endast till förbeställning, men jag vill ändå kika lite närmre på dem.

De tre läppstiften i kollektionen.


Kollektionen heter Plush Velvet Lipsticks och består av tre klassiska röda läppstift:  ett tegelrött (Velvet Morning), ett rött (Velvet Ribbon) och ett mörkrött (Velvet Jazz). Trots att jag sällan bär den här typen av läppstift, vill jag ha alla tre. Man kan köpa alla tre för £75 och få en liten necessär på köpet, men det tänker jag så klart inte göra - jag använder ju som sagt inte denna typ av läppstift särskilt ofta.

Min favorit är tegelröda Velvet Morning.

Förhoppningsvis utökas kollektionen snart, för Lisa Eldridge är en av mina favoritmakeupartister. Jag har tidigare skrivit om hennes youtube-kanal och om hennes no makeup makeup look. Min senaste favorit bland hennes youtube-videor är den om glass skin makeup tutorial.


Ha en fin dag!

Kommentarer

Populära inlägg