Avslappnande måndagkväll

Kvällens planer blir att ta det lugnt. Förra veckan var intensiv, så ikväll blir det planerad avslappning! Först tänkte jag testa duschkrämen från Comfort Zone, som jag själv fick blanda doft i på lördagens Daisy Beauty Expo. Jag valde Tranquility, som jag tidigare har haft som ljus. Det finns ingen doft som påminner mig så mycket om skönhetssalong som den, så jag kommer direkt ner i varv när jag känner doften.

Lugnande duschkräm från Comfort Zone.

Efter duschen blir det den underbara This Works Sleep Plus Dream Body som jag köpte på Space NK:s mellandagsrea. Även den har vad jag kallar spa-doft, som är så avslappnande. Sedan lägger jag på den självvärmande ögonmasken Megrhytm Steam Eye Mask från Kao som jag skrivit om här.

Värmande ögonmask och avslappnande nattkräm för kroppen.

Därefter tänder jag Figuier, som en snäll vän köpte åt mig i Stockholm för ett tag sedan. Trots att jag tänder det nästan varje kväll, finns mycket ljus kvar.

Favoritljuset från Diptyque.


Det låter väl som en rofylld kväll? Ha en fin måndagskväll!

Kommentarer

Populära inlägg