Hand- och nagelfavoriter 2018

Ikväll kommer ett inlägg med mina hand- och nagelfavoriter från året. Alla utom en är nya upptäckter för 2018. Här är de:

Hand- och nagelfavoriterna från 2018.

Chanel La Crème main texture riche. Jag köpte den första La Crème main när den lanserades 2017 och trodde inte att den gick att överträffa - men det gör faktiskt varianten texture riche. Här har vi en handkräm som är vårdande och långtidsverkande, utan att någonsin kännas kladdig. Dessutom är förpackningen både smart och snygg att ha framme.

Årets handkräm.


Chanel Rouge Noir. Det här är en gammal favorit, som jag återupptäckte under året. Jag har det i skrivande stund, eftersom det var det lack jag hade på nyårsafton. Det är en elegant men också lite spännande färgton, som jag alltid kommer att återkomma till.

Klassiska Rouge Noir återupptäcktes under året.

Essie Say It Aint Soho. Det här var höstens lack för mig - jag bar det i flera veckor i sträck. Färgen liknar inget annat lack jag har, en eldig orange som brinner i solsken.

Höstens lack.

OPI Funny Bunny. Om Say It Aint Soho var höstens lack, så var Funny Bunny årets lack. Det är ett perfekt vitt lack som är lite mjölkigt på naglarna. Det täcker bra utan att bli kritigt eller tippex-liknande. Jag kommer använda det lika mycket 2019.

Verkligen en mirakelkur för naglarna.

Sally Hansen Miracle cure. Jag ger detta underlack all credd för mina naglar, som är hållbarare än någonsin. Att inte ens höger pekfingernagel skivar sig vintertid är snudd på ett mirakel. Jag kommer inte att leta efter ett nytt underlack på länge.

Nu ska jag faktiskt måla naglarna inför helgen, det blir nog Funny Bunny. Eller Rouge Noir. Ha en fin kväll!





Kommentarer

Populära inlägg