Veckans önskelista

Tisdagkväll innebär önskelista, så här kommer veckans lista:

Luxury Eye Palette i Dreamgasm från Charlotte Tilbury. Den lanseras först 2 maj, men det finns redan bilder på den. Det var ett tag sedan som en makeuplansering från Charlotte Tilbury framkallade vill ha-känslor hos mig, men den här ögonskuggekvartetten gör verkligen det. Det verkar vara mjuka, champagne- och rosaskimrande skuggor - lite mer guld än i Pillow Talk-kollektionen. Jag vill verkligen ha denna palett!


Nagelklämmor. I söndags efterlyste jag tips på hur man lättast får bort glitterlack och fick då tips om en produkt jag inte kände till. Nageldraken berättade att det finns billiga nagelklämmor som kan nypa fast en bomullstuss med remover, som får lösa upp lacket. Lite enklare än att vira runt folie, vilket ju är ett alternativ. De försäljare jag hittade på Amazon levererade dock inte till Sverige, men jag ska leta vidare. Toppentips!

Så fint med glitterlack, men så svårt att få bort.

Jade-roller. Från att inledningsvis ha varit skeptisk mot jade-rollern, blir jag nu mer och mer intresserad av en. Om jag får tag på en i Kicks påskkalender imorgon, slår jag till!

Ha en fin kväll!








Kommentarer

Populära inlägg