Fredagsshopping

Även denna soliga fredag kommer några shoppingtips - det finns en del bra erbjudanden även om det märks att det är rea-tider och lite sommarstiltje. Här kommer mina favoriterbjudanden inför helgen:

Bangerhead har fortfarande 20% på nästan hela sortimentet.

Glossybox Sweden Babor Limited Edition 2019. Glossybox släppte i veckan en specialbox utöver de vanliga prenumerationsboxarna, så man kan köpa bara den här. Den kostar 379 kr och innehåller sex produkter från Babor, varav en läppolja och en dagkräm. De andra fyra blir en överraskning - men allt jag har testat från Babor har varit bra, så till detta pris tyckte jag att det var värt att chansa. Jag har alltså redan gjort en beställning.

HQ Hair har precis börjat sin rea, med upp till 40% rabatt än så länge. Det är lite svårt att navigera på sidan, tycker jag, men ska titta runt bland hårvården - där brukar HQ Hair och Lookfantastic ha bra erbjudanden.

Några av de produkter jag testat från Elixir.

Hudoteket har denna vecka fått in Elixir Cosmeceuticals i sitt sortiment och firar med att ge bort en Elixir Cosmeceuticals Pore Tightening Mask om man handlar varor från Elixir för minst 699 kr. Den stora tuben av Niactil 4% kostar ju mer än 699, så jag är mycket frestad att köpa en sådan. Hudoteket har också erbjudande på Carita, Dermaceutic och Biodroga, 20% på hela deras sortiment. Det finns ännu fler erbjudanden, men dessa tycker jag är de bästa.

Kicks har många erbjudanden just nu. Förutom 30% på rean, har de också 50% på Biotherm Aquasource Gel Day Cream, Biotherm Homme Aquapower Normal Moisturizer och på KICKS Beauty makeup. När jag var inne på Kicks igår, fanns en GWP från Biotherm - om man handlade för över 500 kr från Biotherm, fick man ett stort badlakan på köpet. Jag var lite sugen på att kombinera det erbjudandet med helgens deal.

Sephora fortsätter sin rea och har bl a ett erbjudande om en gratis necessär om man handlar Beauty-To-Go-produkter för mer än 400 kr. Dessutom är det fri frakt med koden FRISOMMAR.

Skincity verkar vänta med sin rea, men har denna helg 20% på alla produkter från Exuviance. Jag vet att det är mångas favoritmärke, men jag har faktiskt inte testat så mycket därifrån.


Jag har använt Orgasm och Laguna från Nars varje dag den här veckan.

Space NK har fortsatt rea, men också en mycket generös GWP från Nars. Handlar man för mer än 50 pund från Nars, får man en tygkasse och tre miniprodukter från märket. Det finns en hel del spännande nyheter från Nars för tillfället...

Åhléns fortsätter också med rean, men har även ett medlemserbjudande denna helg, med 25% på alla mascaror och alla solprodukter med koden HELG25.

Här blir det dock ingen mer shopping denna vecka, jag är så nöjd med mina reafynd - och så avvaktar jag nästa veckas lansering från Lisa Eldridge.

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Populära inlägg