Veckans hype, V26

Godmorgon fredag!

Det ser ut att bli ännu en varm och solig dag, så förra veckans hype kommer väl till pass idag. Jag sprayade på mig lite vatten-SPF från Biotherm igår när jag var på Kicks och det var verkligen en trevlig bekantskap. Den kändes inte som en kräm, utan bara som en mist. Bra dessutom att det var en pump-spray istället för aerosol, för det underlättar på en blåsig strand.


Denna veckas hype är egentligen två, och jag väljer att kalla den för läppstiftslansering gånger två. I skrivande stund finns inga pressbilder ute, men igår annonserade både Linda Hallberg och Lisa Eldridge att de släpper nya färger av sina oerhört populära läppstift.

Äntligen kommer det fler färger av Lisa Eldridges läppstift!

Linda Hallbergs prisbelönta Fantastick kommer snart i fem nya nyanser och Lisa Eldridge lanserar nästa vecka sin sommarkollektion Insanely Saturated Lip Colour. I den senaste uppladdningen på Eldridges Youtube-kanal får man en förhandstitt på en av färgerna - Rainbow Spill.


Jag har ju väntat länge på Lisa Eldridges nya läppstift, för de tre som kom i höstas var helt fantastiska. Aldrig hade jag trott att jag skulle bli så förtjust i ett rött läppstift, men det blev jag. Nu skulle jag gärna se ett läppstift i en nyans mer åt det rosa hållet - och det tror jag att jag kommer att hitta i den nya kollektionen. Det verkar vara högpigmenterade läppstift med lång hållbarhet. I slutet av videon nedan får man en god bild av hur de ser ut.




Vill man har en mer glossig finish ska man vända sig till Linda Hallbergs läppstift istället, för de känns nästan som ett gloss. Jag är mycket förtjust i både Linda Hallbergs och Lisa Eldridges läppstift, så jag kommer att hålla utkik efter bägge.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Populära inlägg