Sammanfattning av veckan + söndagsmask

Hej söndag!

Det blir inte riktigt samma söndagskänsla som vanligt under sommarledigheten, men det är ändå kul att se tillbaka på den gångna veckan.

Glad överraskning att denna var så bra.

Veckans bästa: Brynfärgningen från Depend, utan tvekan. Färgen sitter bra, så här några dagar senare. Det gjorde verkligen skillnad för mina urblekta och spretiga bryn.

Så bra deodorant.

En annan produkt jag verkligen har uppskattat är min deodorant, Vichy Antiperspirant Deodorant Anti Traces 48 h, som klarat värmen så bra. Den ska alltså hålla i 48 timmar och det skulle inte förvåna mig om det stämmer.

Jag hade inte räknat med att få användning för det här lacket så snabbt.

Veckans sämsta: Min nygjorda pedikyr skadades när min bordsgranne råkade sätta sitt stolsben och sig själv rätt på min ena stortå under midsommarmiddagen. Jag kan tänka mig att nageln är mörkblå under lacket, som jag kunde bättra på igår eftersom jag fick med mig en flaska av det hem.

Söndagsmaskerna 23 juni.

Söndagsmasken
: Omorovicza Deep Cleansing Mask och Acasia Skincare Recovery Mask blir det lite senare ikväll. Jag har lite orenheter på näsan, som jag gärna vill få bukt med, så en djuprengörande mask är nog bra. Sedan blir det lite återhämtning med Acasias mask, som nu är på upphällningen.

Nu är det dags att ta upp den första potatisen ur jorden! Ha en fin söndag!

Kommentarer

Populära inlägg