My favorite beauty 1 år!

Godmorgon måndag!

Idag är det ett år sedan det första inlägget publicerades på den här bloggen. Nu har det hunnit bli hela 606 inlägg och mycket har hänt under året. Det roligaste är allt jag har lärt mig, alla jag har fått kontakt med och förstås den spridning bloggen har fått - det hade jag inte räknat med.

De tre mest lästa inläggen är:

Populär BUS från Ida Warg.

3. BUS från Ida Warg. Det här inlägget skrev jag i februari, men fortfarande är det ett av de mest populära inläggen.

2. Elixir Cosmeceuticals - första intrycket. Även detta inlägg har flera månader på nacken, men nästan varje dag är det någon som läser det.

Populär hudvård från Elixir.

1. Bästa budgetköpen, del II. Detta inlägg publicerades samma dag som Sandra Beijer länkade till min blogg, så då blev det välläst. Nu ligger det som "populärt inlägg" på startsidan, så det bidrar säkert till att det är det allra mest lästa inläget.

Jag har gjort många bra upptäckter under året, som Dyson Supersonic, jade-rollern, Dafni Hair Straightening Ceramic Brush, Reserol Overnight Moisture Mask, Bioeffect EGF Serum, Chanel Eau de Teint, Sally Hansen Miracle Cure, Uriage Roséliane Masque Anti Rougeurs, Kate Somerville Goatmilk Moisturizing Cleanser, Annemarie Börlind Eye Wrinkle Cream och Carita Biological Mask för att nämna några jag direkt kommer att tänka på. De tre bästa upptäckterna som jag har gjort under året är dock:

Årets tre bästa upptäckter.

  • Sidenörngott. Sedan jag började sova på sidenörngott i höstas, har jag inte använt mina gamla bomullsörngott en enda natt. Både hår och ansikte mår så mycket bättre av siden.
  • Hada Labo Premium Lotion. Den här upptäckten gjorde jag för snart ett år sedan och jag är nu inne på min andra flaska. Det är en mycket prisvärd produkt, som ger mig extra fukt. Jag använder Premium Lotion direkt efter rengöring och toner, innan mist, serum och kräm. 
  • Revitalash Advanced. Under våren testade jag fransserum och fick ett fantastiskt resultat. Jag använder det fortfarande ett par gånger i veckan för att upprätthålla resultatet. Mina fransar är fortfarande fina, men nu har jag vant mig vid dem.


Jag hoppas på ytterligare ett bloggår med fler spännande upptäckter.  Tack för att du läser!

Ha en fin måndag!

Kommentarer

Populära inlägg