Veckan som gått och söndagsmaskerna

Hallå söndag!

Här har det varit en behaglig vecka med temperatur över 10 grader och en hel del sol. Det är bara två veckor till advent, så snart är det kanske vinter på riktigt. När jag sammanfattar veckans beauty-vecka, så har jag gjort ett par upptäckter.

Ny minipåse från Chanel - även denna gång fick jag ett prov på Le Volume Révolution de Chanel.


Veckans bästa: Jag har testat två fantastiska produkter, Chantecailles Faux Cils Longest Lash mascara och Dr. Dennis Gross' Extra Strenght Daily Peel Pads. De sistnämnda kommer jag att använda idag igen, min hud kändes alldeles mjuk och utslätad av dem. Jag sparade de använda padsen och drog dem över händerna innan jag lade mig och de gjorde underverk även för händerna.

En annan bra sak var att jag gick till Chanel i fredags och köpte ett nytt Les Beiges Healthy Glow Lip Balm, så nu är ordningen återställd. Ska vakta detta med mitt liv nu.

Veckans sämsta: Mitt Baies från Diptyque tog slut och nu har jag bara ett litet mini-ljus från Diptyque hemma. Jag önskar så att de såldes i Malmö, även om de går att få tag på via engelska nätbutiker som Space NK och Liberty.

Den här kombinationen tror jag blir bra.


Söndagsmaskerna blir idag först lermasken Deep Cleansing Mask från Omorovicza, därefter Dr. Dennis Gross' Extra Strenght Daily Peel Pads och till sist blir det underbara Multivitamin Power Recovery Masque från Dermologica över natten.

Ha en fin söndag!

Kommentarer

Populära inlägg