Kalenderöppning 6 december och Velvet Morning

Ännu en dag med toppenluckor i kalendrarna! Idag kom en av produkterna som var anledningen till att jag köpte Liberty-kalendern, så dagen började bra i morse.

Votary, Medik8 och Emma Hardie torsdagen 6 december.


I morgonens kalenderluckor fanns följande:

Liberty: Super Seed Nutrient Cream från Votary. Detta är en fullstorlek (50 ml) till ett värde av £65.00, så det är inte så mycket krafs i den här kalendern. Krämen är en dagkräm för alla hudtyper, men framförallt för hud som lätt blir röd. Krämen har fått fantastiska recensioner och jag har länge varit nyfiken på Votary, så jag ser fram emot att prova denna.

LookfantasticBrilliance Facial Oil från Emma Hardie. Denna olja har jag testat förr och tyckt mycket om. Jag gillar märket generellt, produkterna är bra och fint parfymerade. Ser fortfarande fram emot att någon gång få prova misten, som jag skrev om här.

Skincity: Retinol 3TR Serum från Medik8. Det blir lagom att öppna den här flaskan ikväll, för nu har min nattkräm med retinol tagit slut. Jag kommer nog inte att använda retinolserumet mer än ett par gånger i veckan, men det brukar räcka för att ge resultat på fina linjer.

Velvet Morning är det ljusaste av de tre röda läppstiften i den nu helt slutsålda kollektionen.


Dessutom kom ett Fedex-bud till arbetsplatsen med fina Velvet Morning från Lisa Eldridge Makeup. Jag har aldrig sett något liknande läppstift och den sammetslika ytan går inte att återge på bild. Fint är det i alla fall, så nu blir det röda läppar på julfesterna framöver. Tur att jag ska på julbord redan imorgon!

Helt omöjligt att återge sammetsytan på bild.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg