Slut i februari II

Godmorgon torsdag och februaris sista dag!

Eftersom månaden är slut, kommer här det andra inlägget om de produkter jag gjort slut på denna månad. Det första hittar du här.

Flera av mina all-time-favoriter tog slut i februari.

Det var några riktiga favoritprodukter som tog slut denna månad. En del har jag haft länge, så då är det nästan lite vemodigt när man försöker få ut det sista i förpackningen. Detta tog slut i kategorin ansikte:

By Terry Hyaluronic Hydra Powder. Detta underbara löspuder med hyaluronsyra har jag haft sedan det lanserades - detta är min andra burk. Det räcker i en evighet, men nu tog det alltså slut. Jag har en oöppnad miniförpackning, så jag köper inget nytt än - men jag vill aldrig vara utan detta.

Jag har tack och lov några Ombre Blackstar till.

By Terry Ombre Blackstar i Frozen Quartz. Denna ögonskuggspenna använder jag dagligen som bas för mina puderskuggor, så jag kommer verkligen att sakna den. Jag har dock andra Ombre Blackstar i ljusa nyanser, Misty Rock och Blonde Opal, som får ersätta denna. Det ska nog också gå bra.

Emma Hardie Moringa Cleansing Balm. Alla som har läst den här bloggen ett tag vet att jag älskar detta rengöringsbalm. Jag har tillfälligt ersatt det med ett balm från Eve Lom som fanns i mitt förråd, men om Space NK snart lanserar en riktigt bra GWP kommer jag att köpa den allra största storleken av Emma Hardies balm. Jag vet inte hur många burkar jag har använt vid det här laget, men fler än 5 i alla fall.

När burken var ny hade jag den som andrarengöring efter Kiehl's rengöringsolja. Nu har jag haft balmet som förstarengöring ett tag. 

Linda Hallberg Cosmetics Fantastick i Goldstone. Jag gillade det här krämiga läppstiftet så mycket, så jag kommer med all säkerhet att köpa fler av Linda Hallbergs prisbelönta läppstift. Nästa gång blir det ett med lite mer färg, för de är rätt skira.

Ole Henriksen Truth Banana Bright Eye Cream. Den här lilla burken har jag fått (minns inte om det var i en kalender eller i en GWP), men det var kul att få testa den här omtalade ögonkrämen. Den fungerade fint och jag gillade att den var så uppljusande. Jag är dock ännu mer förtjust i min ögonkräm från Annmarie Börlind, så det blir ingen ny Banana Bright.

Ha en fin och solig dag!

Kommentarer

Populära inlägg