Expressie - hemlig nyhet från Essie

Tidigare idag när jag var inne en sväng på Kicks Hansa, tittade jag lite på Essies hylla. Jag ville se hur det gick för höstkollektionen och jag noterade att fina Rust-Worthy var slutsåld. Sedan fick jag syn på något som gjorde mig väldigt nyfiken, nämligen reklam för nyheten Expressie Quick Dry On-The-Fly Polish.

Jag vill veta mer om Expressie.

Nu har jag letat och letat, men jag hittar ingenting om Expressie, inte någonstans. Vad kan det bero på? Det verkar osannolikt att Kicks i Malmö har fått upp reklam för ett nagellack som det inte har skrivits en rad om. Någon som vet mer? Jag är så nyfiken! Jag ångrar bittert att jag inte frågade personalen när jag var där.

Edit: Det visade sig att Kicks var först i världen med Essie Expressie. Jag köpte ett lack så fort de släpptes, så här kan du läsa mer om vad jag tyckte om det.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg