Tan-Luxe Superglow Hyaluronic Self-Tan Serum

Hallå lördag!

Kanske är det så att någon högt uppsatt i Malmö stad läser min blogg, för imorse när jag kom ut ur porten stod det en julgran här utanför på torget. Även om jag verkligen ser fram emot julen, vill jag dock ha lite sommarfärg i ansiktet. Min favorit-bus för ansiktet är sedan länge Charlotte Tilbury Overnight Bronze and Glow Mask, men jag gillar ju att prova nytt också.

Tan-Luxe Superglow Hyaluronic Self-Tan Serum.

Jag blev därför glad när jag i veckan fick överta Tan-Luxe Superglow Hyaluronic Self-Tan Serum av väninnan som också gav mig den fantastiska plattborsten från Dafni. Nu fick jag hennes hyaluronserum med bus-effekt, eftersom hon inte fick någon vidare effekt av det. Jag ville gärna testa det, eftersom det fick så många goda recensioner i somras efter rekommendation av Caroline Hirons.

Bus-favoriten från Charlotte Tilbury.

Jag har sovit med tre droppar av serumet några nätter nu och såg störst skillnad efter den första natten - jag hade helt klart fått lite färg. Däremot tycker jag inte att färgen byggs upp när man fortsätter att använda serumet, så jag kan förstå att min väninna inte tyckte att det gjorde så stor skillnad - inte ens när hon tog maxrekommenationen på tolv droppar.

Den här flaskan kommer nog snart att vara tom, för i fortsättningen blir det fler än tre droppar åt gången.

Jag gillar dock verkligen att serumet varken torkar ut huden eller avger någon bus-lukt. Hade det givit lite mer färg, hade det varit full pott. Är man väldigt blek och är rädd för att bli orange, är nog Tan-Luxe Superglow Hyaluronic Self-Tan Serum ett mycket bra val.

Ha en fin lördag!

Kommentarer

Populära inlägg