Sammanfattning av veckan + söndagsmaskerna

Hej söndag!

Sista söndagen i juli är här och det är dags för mig att sammanfatta veckan. Förutom att denna dag inleddes med åska och störtskurar, har det varit värmebölja hela veckan och mycket SPF har gått åt.

Så kul att testa nya produkter som man har höga förväntningar på.

Veckans bästa: Jag testade äntligen Acasias Brighten Me Up Sheet Mask som har legat i badrumsskåpet i över ett halvår. Här skrev jag om mitt första intryck av den.

Les Beiges Healthy Glow Sheer Colour Stick ger både färg och lyster.

Min favoritprodukt i veckan har varit bronzersticket Les Beiges Healthy Glow Sheer Colour Stick från Chanel, som jag har använt varje dag ovanpå SPF och Eau de Teint. Det ger lite färg, liv och lyster åt ansiktet.

Veckans sämsta: Precis som så många andra har jag fått myggbett. Det brukar inte vara så mycket mygg i Malmö, men nu är de här. Det är väl bara att acceptera att mygg hör sommaren till. Jag har säkert någon bra kräm mot insektsbett om jag letar lite.

Helgens inköp.

Söndagsmaskerna. I fredags skrev jag om att jag planerade att köpa på mig Sephoras Lavender Foot Masks och Kicks Beauty Cell Renewing EGF Hydrogel Sheet Mask- och så blev det. Först blir det dock lite djuprengöring på utsatta partier med Peter Thomas Roth Irish Moor Mud Purifying Black Mask. Därefter ser jag fram emot att testa min nya arkmask från Kicks - som jag har höga förväntningar på - och i natt blir det favoritfotmasken från Sephora.

Söndagsmaskerna 28 juli.


Ha en fin söndag!

Kommentarer

Populära inlägg