Fredagsshopping och skönhetsgåva från Eleven

Nu har jag fina bryn igen. Victoria tyckte att de hade växt riktigt mycket, så nu gillar jag även jag Medik8:s brynserum. I söndags var jag som bekant inte lika övertygad. Som vanligt på fredagskvällarna kommer här ett inlägg med tips om helgens erbjudanden. Här är veckans tips:

Bangerhead har 25% på nästan all hårvård, hudvård, makeup och stylingverktyg, men som vanligt är en del varumärken undantagna.

By Terry har 15% på allt med koden FF19. Jag skulle gärna ha ett nytt Baume de Rose eller ett färgat Hyaluronic Hydra Powder, som nu finns i lager.

Den här penna med färgat Baume de Rose har jag använt mycket under veckan.

Cult Beauty har 15% på köp från 20 upp till 100 pund med koden OVERHAUL15. Handlar man för mer än så, får man 20% med koden OVERHAUL20.

Eleven har stor skönhetsgåva som GWP för tillfället. Handlar man för minst 1600 kr, får man gåvan på köpet. Den är värd 1610 kr och innehåller:

  • By Terry CC Lumi Serum (7 ml)
  • Sensai Extra Intensive Mask (15 ml)
  • Löwengrip Styling & Texture Volumizing Lotion (15 ml)
  • M Picaut Precious Oil (3 ml)
  • Filorga Time Filler Eyes (4 ml)
  • Mario Badescu Rose Hips Mask (14 g)
  • Lancôme Rénergie Multi-Glow (5 ml)
  • Biotherm Life Plankton Elixir (7 ml)
  • Essie mini remover (25 ml)
  • Nuxe Crème Fraîche (15 ml)
  • Clarins Pore Control (10 ml)
  • NYX Mini High Definition Finishing Powder (2,8 g)
  • Dermalogica Multi-Active Toner (30 ml)

Det är en ovanligt bra gåva, tycker jag, med mycket lyxig hudvård - om än i ganska små förpackningar. Jag gillade Biotherms serum när jag testade det i våras.

Detta serum ingår i Elevens skönhetsgåva.

Hudoteket har hela 40% på allt från REN och Aromatica. Mitt favoriterbjudande är dock 20% på höstens superprodukter, där t ex flera av Medik8s retinolserum finns med - och den där superdyra krämen jag önskade mig för ett tag sedan.

Kicks har 20% på ansiktsvård, 25% på Urban Decay (Naked Honey kommer dock inte in förrän nästa vecka) och hela 50% på kroppsvård från Skin Treat.

Niche Beauty har 20% på stora delar av sortimentet (dock varken Byredo eller Westman Atelier) med koden SHOPPING. Jag upptäckte just att de säljer 2 ml-prover av Byredo Slow Dance, så det blev en beställning. Kicks-personalen kommer snart att börja titta snett på mig, med tanke på hur ofta jag är där och testar Slow Dance. Senaste gången var för några timmar sedan...

Hoppas på lika snabb leverans från Niche Beauty den här gången också.

Sephora har stor rea på gång, med rabatter upp till 70%. Medlemmar fick tillträde till den igår, men snart öppnar den nog för alla.

Skincity har 20% på Exuviance under helgen. Dessutom är det 15% på utvalda peptidfavoriter. Jag behöver läsa på om peptider, för jag vet inte riktigt vad det innebär.

Åhléns firar födelsedag, med 25% på nästan all doft (men så klart inte på Byredo) och många erbjudanden i varuhusen. Jag var inne på Åhléns City i Malmö tidigare idag och nästan varenda disk hade något specialerbjudande.

Ha en härlig fredagkväll!

Kommentarer

Populära inlägg