Sammanfattning av veckan + söndagsmask

Hej söndag!

En helt vanlig novembervecka är slut. Jag glädjer mig åt att det börjar bli julpyntat på stan och åt att det än så länge inte är superkallt. Huden har dock försämrats en del av klimatet, för jag hoppas att det inte är La Mer-kitet som har påverkat den. Annars har jag testat nattkrämen från Filorga under tre nätter. Den var utslätande, men inte tillräckligt fuktgivande för mig - tyvärr.

Veckans bästa: mask med gåva på köpet.

Veckans bästa är dock inköpet jag gjorde när jag fick testet på Filorgas kräm, nämligen Bioeffect Imprinting Hydrogel Mask. Just då var det GWP med Bioeffect, så jag fick en liten necessär på köpet - värd det tredubbla av maskens pris. Jag blir så glad av sådana kap!

Väldigt bra läppbalsam.

En annan bra sak har varit La Mer The Lip Balm. Jag använder det varje kväll och uppskattar allt med det. Det är enkelt att applicera, känns inte klibbigt, luktar gott och gör läpparna mjuka i många timmar.

Vill verkligen inte sluta med detta.

Veckans sämsta är att jag har fått en liten reaktion på Revitalash Advanced. Jag kör en kur nu igen och har rätt rödkantade ögon när jag vaknar. Jag såg lite rött förra gången också, men det lugnade sig efter ett tag. Jag hoppas på det den här gången också, för jag vill verkligen inte sluta med mitt fransserum.

Söndagsmaskerna 17 november.

Söndagsmaskerna blir idag en blandning av Biologique Recherche Masque Vivant och Masque Visolastine + som får rengöra och återfukta. Därefter ska jag förstås testa den nya Bioeffect Imprinting Hydrogel Mask, som ska appliceras när man har applicerat sitt EGF Serum. Det krävs alltså att man redan har serumet för att få nytta av masken. Jag återkommer med ett utlåtande imorgon kväll, men som vanligt har jag höga förhoppningar.

Så nyfiken på denna nya mask.

Ha en fin söndag!

Kommentarer

Populära inlägg