Veckans hype, V49

Godmorgon fredag!

Förra veckans hype, lanseringen från Akademikliniken, syns fortfarande en hel del, men jag har inte sett några recensioner än. Kanske är det för tidigt för att få höra några utlåtanden, jag har bara hört om labtester än så länge.



Denna veckas hype är en mini-kollektion som har visats en hel del, både i början av september och nu tre månader senare. Charlotte Tilbury släppte igår ytterligare ett parti av den sedan länge slutsålda Pillow Talk-kollektionen, bestående av rouge och ögonpalett. Jag använde min ögonpalett flitigt i början av hösten, men nu har den fått vila till förmån för vintermakeupen.

Min Pillow Talk-samling.

Efter att kollektionen släpptes på nytt, sålde den slut på några timmar. Då kom denna glada nyhet från Charlotte Tilbury:


Pillow Talk blir alltså en del av Charlotte Tilburys fasta kollektion i början av nästa år, säkert till mångas glädje. Det är väl inte helt omöjligt att det var planerat redan från början.

Ha en fin fredag!

Kommentarer

Populära inlägg