Slut i november I - hår, kropp och doftljus

Godmorgon tisdag!

Som jag skrev igår, så har jag samlat på mig så många tomma förpackningar i november att jag får dela upp det i två inlägg. Del II kommer innan novembers slut. I detta inlägg blir det hår, kropp och doftljus.


Bara favoriter på denna bild.

Tidigare månader (september och oktober) har jag inte gillat allt, men det gör jag i detta inlägg. Jag kommer att köpa nytt av precis varenda grej på bilden ovan. Mina tomma förpackningar I från november är:

Diptyque Baies - jag älskar Diptyques doftljus och vill alltid ha ett hemma. Jag har ett miniatyrljus nu och hoppas på ett till i Libertys kalender, men till våren kommer jag att köpa ett Mimosa, Figuier eller Baies.

Biotherm Lait Corporel - denna body lotion återkommer jag alltid till. Ofta brukar den säljas till 50% av Åhléns någon dag i december, så gör den det i år också slår jag till direkt.

Chanel La crème main - jag gillar allt med den här handkrämen - känslan, doften, förpackningen, ja allt! Så självklart kommer jag att köpa en ny, men det blir i den nya varianten Texture riche. Jag hinner nog till Chanel redan i eftermiddag!

Vichy Deodorant 48 Hour 'No-Trace' Anti-Perspirant Deodorant Spray - detta är en av mina favoritdeodoranter, så när min nuvarande deodorant tar slut ersätts den nog med Vichys.

Klorane Dry Shampoo with Oat Milk - behöver jag säga något? Världens bästa torrschampo kommer att ersättas, önskar bara att jag kan hitta en återförsäljare där inte frakten går på mer än vad flaskan kostar. Någon som känner till någon? Jag gör nog en googlesökning i veckan på detta.

Hairstory New Wash - min refillpåse tömdes förra veckan, så jag skyndade på min leverans av nästa från USA. Redan i går kväll fick jag mail om att den nya påsen hade skickats, så jag kommer inte att vara utan den här underbara hårtvätten. Jag ändrade också mitt abonnemang från 16 veckor till 12 veckors intervall, så jag inte riskerar något glapp.

Härligt med ett empties-inlägg där alla produkter är bra! Frågar igen för säkerhets skull, vet någon var jag kan hitta Klorane?

Ha en fin dag!

Kommentarer

Populära inlägg