Mascaror jag har testat det senaste året

Godmorgon onsdag!

Jag har under mitt första bloggår testat en hel del mascaror, så här kommer ett inlägg där jag har samlat alla inlägg om dem.

Min nuvarande mascara från Hourglass.

Den första mascara jag skrev om var Hourglass Caution Extreme Lash. Mitt första intryck av den var inte så positivt, men efter ett tag ändrade jag min åsikt om den. Idag är den en av mina favoritmascaror och faktiskt den som jag använder för tillfället. Jag tror dock att det börjar bli dags att byta, det har nog gått tre månader sedan jag öppnade den.

Nästa mascara jag skrev om var Le volume révolution de Chanel. Jag tycker nog att jag är aningen för positiv i den här recensionen, för jag är inte så imponerad av Chanels mascara - deras mascaraprimer är däremot fantastisk!

Sedan skrev jag om den kanske bästa mascara jag testat, Chantecaille Faux Cils Longest Lash Mascara, som också råkar vara den dyraste mascara jag haft. Jag kommer aldrig att köpa den, men hoppas att jag får den som prov igen.

Jag gillar resestorlekar av mascara, eftersom då byter jag i tid.

En annan favoritmascara som jag återkommer till är Benefit They're Real! Jag har haft den länge och den gör mig aldrig besviken. Nu hoppas jag kunna hitta den som erbjudande tillsammans med primern i samma serie.

Besviken blev jag däremot på Kevyn Aucoin The Essential Mascara, som jag skrev om i början av juni. Däremot rekommenderar jag fortfarande dokumentären om Kevyn Aucoin.

Den här fungerade tyvärr inte alls på mina fransar.

Jag ser fram emot att snart testa en ny mascara, kanske redan idag.

Ha en fin onsdag!

Kommentarer

Populära inlägg