Veckan som gått och söndagsmasken

Hallå söndag!

Ännu en marsvecka går mot sitt slut. Här i Malmö är ljuset och fiskmåsarna tillbaka, vilket jag gläds år. När jag sammanfattar veckan som gått, finns det mycket som är bra.

Veckans bästa: Det var ett lätt val den här veckan - jag är så nöjd med mina ögonbryn som jag gjorde Permanent styling på i måndags. Fortfarande studsar jag till lite när jag ser mig i spegeln om morgnarna, jag är inte van vid att ha så markerade och kraftiga bryn.

Så nöjd med mina nya bryn.

Andra bra saker har varit Uriage-masken som jag använder nästan dagligen. Jag är också glad över att jag lyckades beställa det jag hade sparat i en varukorg hos Space NK i väntan på deras vårgåva. Avisering om att paketet har anlänt Sverige har redan kommit, så snart är det här. En tredje rolig sak har varit att följa rapporteringen från Cosmoprof 2019 i Bologna. Det vore kul att åka dit nästa år.


Veckans sämsta: Jag missade By Terrys palettbar på Sephora Champs-Élysées med en vecka - för nu i veckan öppnade den. Synd att det inte var en vecka tidigare, när jag var där. Förhoppningsvis öppnas det fler palettbarer, kanske någon på lite närmre håll, snart.

Söndagsmaskerna är två nykomlingar här hemma.

Söndagsmasken: I dag blir det Happy Honey Mask från Sjö skin och därefter Reserol Overnight Moisture Mask. Min hud är i bra form nu, så jag satsar på rengöring och återfuktning.

Ha en fin söndag!

Kommentarer

Populära inlägg